P.E.S 2010 - 2012
Πρώτα απ’ όλα θα πρέπει να έχετε είδη το 3D Model του σταδίου σας ώστε να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα.
1) Αφού κάνετε το γήπεδο στο Rhinoceros 4.0 κάνετε ξεχωριστά parts και τα ονομάζετε ανά εξέδρα πχ UP.3ds , DOWN.3ds , LEFT.3ds , RIGHT.3ds , BASE.3ds ROOF.3ds . Στην συνέχεια βάζετε τα textures που αντιστοιχούν σε κάθε part και βάζετε τα textures στον ίδιο φάκελο με τα .3ds parts.
2) Ανοίγετε το Blender και πάτε object -> scripts -> Stadium Names->Create Parts . Μετά θα κάνετε import->3DS κάθε part και όλο μαζί (δηλαδή επιλέγετε όλο το part) πάτε object -> Scripts -> Stadium Names και πατάτε Reparent Objects. Τέλος πατάτε Α και πάτε στο File->Export->Stadiums2008 και όταν τελειώσει κλείνετε το Blender.
CROWD Making
1) Πάτε στο Add->Empty, αφού εμφανιστεί το νέο part που κάνατε θα πατήσετε rightClick+Ctrl και θα το ονομάσετε CROWD. Ύστερα επιλέγετε τα mesh που θέλετε να είναι εκεί οι οπαδοί και πατάτε shift+D μετά 0 και τέλος A. Αφού επιλέξετε τα mesh που θέλετε πατάτε απλά alt+j. Στην συνέχεια θα κάνετε επιλογή των mesh και επιλέγετε ΚΑΙ το part CROWD, μετά πατάτε ctrl+p.
Lights Making
1) Πάτε στο Add->Lamp->Lamp και στο κέντρο του γηπέδου σας θα εμφανιστεί μια ``λάμπα΄΄. Στην συνέχεια πάτε στο Add->Empty και πατάτε στο νέο part rightClick+ Ctrl, μετά θα το ονομάσετε LIGHTS (μετά θα ξανακάνετε την ίδια διαδικασία και θα ονομάσετε L_UP1, L_DOWN1, L_RIGHT, L_LEFT). Τέλος θα επιλέξετε όλες τις λάμπες και τα parts και θα πάτε στο File->Export->CROWD Exporter. (οποιοδήποτε σφάλμα σας βγάλει είναι fake ) Το αρχείο θα το κάνετε drag+drop στον φάκελο lights και θα πατήσετε import (μετά θα ζητηθεί να πατήσετε κάποιο κουμπί αλλά συνιστώ το enter). Τέλος θα βγεί στον φάκελο ένα bin με όνομα weather, αυτό θα το ονομάσετε σε unnamed_XXXX(πρέπει να ξέρετε το slot που αντιστοιχεί στο weather model) και το βάζετε στο φάκελο img-dt07.
Lightmap Making
1) Πρέπει να καθιερώσουμε περιβάλλον φωτισμού στο blender
α) Δημιουργία:
- Αντικείμενο World
- Αντικείμενο Lamp
- Αντικείμενο κάμερας
β) να επιτρέψουν Ambient Occlusion στις ιδιότητες world
γ) Ρύθμιση ιδιοτήτων Lamp
- Ενεργοποιήστε τον ήλιο (αν κάνετε ημέρα stadium
- Ενεργοποίηση του ουρανού και την ατμόσφαιρα
- Ρυθμίστε το χρώμα σκιά (μπορώ να αλλάξω πάντα μαύρο χρώμα με γκρι)
- Βάλτε λάμπα στη σωστή θέση και να ρυθμίσετε την ενέργεια της λάμπας
δ) Ρυθμίστε τη θέση της κάμερας
ε) Render πατώντας F12
Τώρα είμαστε έτοιμοι για να κάνουμε bake .
Αυτή είναι η διαδικασία της αλλαγής υφές μας σε νέους με τη σκιά και φωτισμό.
Θα σας δείξω αυτή τη διαδικασία μόνο για ένα αντικείμενο - UP Tribune. Άλλα αντικείμενα που θα κάνει χρήση των ίδιων
αρχές.
2) Νέα UV συντεταγμένες δημιουργία
α) Επιλέξτε αντικείμενο και όλα τα μάτια σ 'αυτό πατώντας TAB
β) Πατήστε το πλήκτρο F9 για πλέγμα ιδιοτήτων
- Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα UV
- Το όνομα που θέλετε (π.χ. shd01)
γ) Δημιουργία νέας εικόνας με υψηλότερες διαστάσεις στο παράθυρο επεξεργασίας εικόνας (π.χ. 1024x1024)
δ) Unwrap τα επιλεγμένα mesh
3) Texture Baking
α) Πατήστε το F10 για να καταστήσουν τις ρυθμίσεις
β) Πηγαίνετε στο μενού BAKE
γ) επέλεξε την πλήρη render και πατήστε BAKE
Και ... Θα δήτε το αποτέλεσμα!
Export the Stadium
1) Ανοίγετε το Blender και πάτε object -> scripts -> Stadium Names->Create Parts . Μετά θα κάνετε import->3DS κάθε part και όλο μαζί (δηλαδή επιλέγετε όλο το part) πάτε object -> Scripts -> Stadium Names και πατάτε Reparent Objects. Τέλος πατάτε Α και πάτε στο File->Export->Stadiums2008 και όταν τελειώσει κλείνετε το Blender.
2) Τέλος ανοίγετε τον Pes Stadium Studio 2010 και πάτε στο File->Open .Sef και σε λίγα δεύτερα θα εμφανιστεί το γήπεδο στο παράθυρο . Μετά πάτε στο File ->export-> Stadium (bin) & Parameters & Images (ΠΡΟΣΟΧΗ! : πρέπει να ξέρετε τα slots των .bin που θα κάνετε)
All Rights Reserved -Designing Crew- 2011-2012 ©
Last edited by -Gypas- on May 5th 2012, 21:42; edited 3 times in total